Dzīve turpinās kā parasti un sastāv no dažādiem notikumiem. Pozitīviem un negatīviem. Kam galu galā arī ir savs rezultāts ar plusa vai mīnusa zīmi.
Šodien runāsim par kapitālsabiedrību, kuru zina ikviens Latvijas iedzīvotājs – tas ir "Dzintars". Uzņēmums, kas pazīstams ar savu kosmētiku ne tikai Latvijā, bet arī ārvalstīs, pēdējo gadu laikā piedzīvojis finansiālas grūtības, un 2019. gada novembrī tam tika pasludināta maksātnespēja. Šķiet, ka tās varēja būt stāsta beigas. Taču 2020. gadā preču zīmi “Dzintars” iegādājās Anastasija Udalova (33% akciju īpašniece) un Igaunijas uzņēmums “Skinest Group” (67% akciju īpašnieks). Rūpnīca tika pārdēvēta par SIA “H.A. Briger". Par to, kā izdevās visu sākt no “baltas lapas” stāsta Anastasija Udalova, SIA “H.A. Briger" vadītāja un līdzīpašniece.
– Ar ko sākāt, lai atdzīvinātu zīmola popularitāti?
-Kad uzņēmumu iegādājās “H.A. Brieger”, sākās tā restrukturizācija, kuras laikā nekustamais īpašums tika atdalīts no preču zīmēm un iekārtām. Faktiski īpašums pieder uzņēmumam “Ritrem”, no kura “H.A. Brieger” īrē telpas.
Uzņēmums tika iegādāts bez darbiniekiem, tāpēc no iegādes brīža sākās aktīvs darbinieku pieņemšanas process. Šobrīd mūsu uzņēmumā strādā 65 darbinieki. Darbaspēku bija plānots palielināt līdz 100 cilvēkiem, taču koronavīrusa un dažādu normatīvo aktu dēļ papildu darbinieku pieņemšana tika atlikta. Tagad mums ir droša ražotne, jo uzņēmumā 100% darbinieku ir vakcinēti.
[...]
Jeļena AVSJUKEVIČA
Raksta turpinājumu lasiet laikrakstā "Ezerzeme" Nr.47
Elektroniski laikrakstu var pasūtīt piesakoties: ezerzeme@ezerzeme.lv