No 1. oktobra Dagdā sācis darbu Valsts un pašvaldību vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC)
Vaicāju Aļonai Matvejevai (attēlā), VPVKAC darbiniecei, par šobrīd klientiem pieejamajiem pakalpojumiem un klientu aktivitāti pirmajās darba dienās:
“Pēc šādu agrāk atvērto pakalpojumu centru pieredzes citās pilsētās var spriest, ka visvairāk pieprasīti būs Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras pakalpojumi. Uz šo brīdi ir saņemti 6 iedzīvotāju iesniegumi. Pieņemtos iesniegumus mēs skenējam un tie uzreiz nonāk elektroniskajā apritē, oriģinālus vienu reizi nedēļā nosūtām uz Krāslavas VSAA nodaļu.
Pieprasītākie Valsts ieņēmumu dienesta pakalpojumi – gada ienākumu deklarācijas aizpildīšana.
Pēc ID kartes, ar atzīmi par elektronisko parakstu, saņemšanas klātienē Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldē pie mums var saņemt palīdzību un konsultācijas e-paraksta lietošanā.
Iveta Leikuma
Turpinājumu lasiet laikrakstā "Ezerzeme" Nr. 77 (09.10.2015.).
Lasi “Ezerzemi” arī elektroniskā versijā! Vairāk info šeit!
"Ezerzemes" redakcijā (Lāčplēša 20, Krāslava) laikrakstu var iegādāties par 0,36 EUR.