VPVKAC Dagdā

No 1. oktobra Dagdā sācis darbu Valsts un pašvaldību vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC)

Vaicāju Aļonai Matvejevai (attēlā), VPVKAC darbiniecei, par šobrīd klientiem pieejamajiem pakalpojumiem un klientu aktivitāti pirmajās darba dienās:
“Pēc šādu agrāk atvērto pakalpojumu centru pieredzes citās pilsētās var spriest, ka visvairāk pieprasīti būs Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras pakalpojumi. Uz šo brīdi ir saņemti 6 iedzīvotāju iesniegumi. Pieņemtos iesniegumus mēs skenējam un tie uzreiz nonāk elektroniskajā apritē, oriģinālus vienu reizi nedēļā nosūtām uz Krāslavas VSAA nodaļu.

Pieprasītākie Valsts ieņēmumu dienesta pakalpojumi – gada ienākumu deklarācijas aizpildīšana.
Pēc ID kartes, ar atzīmi par elektronisko parakstu, saņemšanas klātienē Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldē pie mums var saņemt palīdzību un konsultācijas e-paraksta lietošanā.


Iveta Leikuma
Turpinājumu lasiet laikrakstā "Ezerzeme" Nr. 77 (09.10.2015.).


Lasi “Ezerzemi” arī elektroniskā versijā! Vairāk info šeit!

"Ezerzemes" redakcijā (Lāčplēša 20, Krāslava) laikrakstu var iegādāties par 0,36 EUR.