3 stundas mēnesī!?

Viena no aktualitātēm mūsu novados vēl joprojām ir jautājums par SEB bankas filiāles slēgšanu Krāslavā.

Dagdā, uz kurieni bankas filiāles speciālisti brauca divas reizes mēnesī, arī radīsies problēmas. 21.janvārī Dagdas SEB bankas klientu apkalpošanas centrā sapulcējās daudz cilvēku. Visi gribēja uzzināt, kā turpmāk varēs risināt jautājumu par bezskaidras naudas norēķinu nodrošināšanu. Iedzīvotājus „nomierināja” - speciālisti turpinās apkalpot klientus. Reizi mēnesī 3 stundu laikā… Pensionāri no dažādiem novada pagastiem neslēpa savu sašutumu: arī pirms tam, nosēžot pusi dienas rindā, cilvēki bija spiesti atgriezties mājās, jo apkalpošanas centra darba laiks jau beidzās.


Natālija Zdanovska
Turpinājumu lasiet laikrakstā "Ezerzeme" Nr. 7 (27.01.2015.).