Par reklāmu, sirdsapziņu un uzlīmēm

Rakstu Krāslavas pastnieku vārdu. Rakstu cerībā, ka mani sadzirdēs cilvēki, kuriem adresētas pretenzijas.

Šķiet, kas gan tur tik īpašs - pārpildītas pastkastes ar reklāmas izdevumiem par precēm, informatīvajām skrejlapām par akcijām un “visizdevīgākajiem” piedāvājumiem! Kāds priecājas par iespēju laicīgi un par brīvu uzzināt par pakalpojumiem un cenām. Daudz ir tādu, kurus līdz malām pārpildītās pastkastes, maigi sakot, tracina… Nav grūti noprast, kāda attieksme pret šādām “rūpēm par klientu” ir Latvijas Pasta pastniekiem. Piebildīšu, ka mazie uzņēmumi, lai izplatītu informatīvos materiālus, salīdzinoši reti izmanto Latvijas Pasta kā starpnieka pakalpojumus.


Marina Nipāne
Turpinājumu lasiet laikrakstā "Ezerzeme" Nr. 8 (30.01.2015.).