Tomātiņi katrai gaumei!

img


Labklājība visos laikos tiek sasniegta ar smagu darbu. Bet, kad darbs sagādā prieku, tad arī ir laime. Tikai izredzētajiem, pie kuriem es pieskaitu savus paziņas Fjodoru un Jeļenu Sinicus, ir izdevies atrast sev tīkamu darbu.



Tirgus ekonomika, kas mūsu dzīvē ienāca pirms trim gadu desmitiem, daudzus pārsteidza nesagatavotus. Tajā pašā laikā izdzīvošanas eksāmens izvērtās par izejas meklēšanu no gandrīz bezcerīgas situācijas un pat jaunu zīmolu radīšanas. Pēdējās desmitgades laikā Krāslavas gurķiem pievienojies vēl viens populārs “eksemplārs” - “Kaplavas tomāti”. Jā, pat šajās drūmajās vēlā rudens dienās atklātajos paviljonos Jeļena un Fjodors piedāvā piecas tomātu šķirnes. Un pat, ja smarža vairs nav vasarīga, garšu nevar salīdzināt ar poļu un pat Latvijas izcelsmes veikala produkciju. 



Pārdaugavas dārzeņu popularitāte sasniedza pat galvaspilsētu: kādu dienu Sinicai kļuva par TV šova “Province” varoņiem. Rudens gadatirgū tūristi no Cēsīm, atpazinuši Fjodoru no televīzijas, bez kaulēšanās nopirka pašas labākās preces. Un starp Krāslavas iedzīvotājiem Siniciem jau sen ir pastāvīgo pircēju loks, un uzmanīgie pārdevēji jau paši zina, kuras šķirnes mani interesē. Ticiet vai nē, bet pēdējos tomātiņus Jeļena un Fjodors varēs mums piedāvāt decembra sākumā. Tas laikā, kad raža šogad, zem plēves bija zemāka par vidējo līmeni, un tāpēc pieauga cenas. Kopumā gan pārdevēji, gan pircēji bija apmierināti. 



Aleksejs GONČAROVS



Raksta turpinājumu lasiet laikrakstā "Ezerzeme" Nr.48



Elektroniski laikrakstu var pasūtīt piesakoties:  ezerzeme@ezerzeme.lv